lunes, 14 de septiembre de 2009

Per començar el dia de demà...

- Passejar per l'aeroport amb un anorak i un parell d'esquís. Si algú pregunta, dir que anem a esquiar a l'Argentina.
- Anar vestits amb el millor vestit i la millor corbata a una empresa de treball temporal i oferir-nos per la feina amb el sou més baix que ens puguin donar. comprobar que ningú no ens la donarà.
- Asseure'ns a xerrar amb el nostre gos, i dir-li que per un dia, nosaltres serem la seva mascota. Esperar a que ens contesti. I quan no ho faci dir-li que ha perdut l'oportunitat històrica de trastocar la teoria de l'evolució.
-Intercambiar sellos antiguos por tarjetas de móvil. Comprobar que con una tarjeta podemos hablar más, pero que con una carta bien escrita y un sello podemos ir más allá y más dentro de la persona.
-Comprar un pijama para el invierno. Pensar en el color de la piel de quien se lo pondrá, y en el color de las sábanas dónde dormirá.
-Acompañar a un cura a una tienda de pro-novias para que nos diga qué vestido le gusta más para la boda que celebrará este fin de semana.

4 comentarios:

Wonder dijo...

Entrada bilingüe! siiiii!!! et senta bé el cabreig... ja ja ja

Lacuerda dijo...

¿Estás enfadado, peoncita? Vaya novedad. Cuando no estás de bajón estás enfadado... Muy bueno lo del cura. Ya me lo imagino pidiendo el traje más transparente y con palabra de honor. ja ja ja. Ánimo y no te lo tomes a mal.

Anónimo dijo...

Que vol dir aquest bilingüisme repentí? Que potser estas cometent plagi...

chuscartes dijo...

Aquesta entrada és bilingüe perquè m'ho va proposar una persona... Aix, aquestes dones, sou feridores...